19 Eylül 2022 Pazartesi

AKBÜK'ten DAVUTLAR'a

19 Eylül Ören 'den  sonra Didim akbükte 1 hafta kaldık bu zaman zarfında özledığimiz dostlar ile görüşme imkanımız oldu akbükdeki şule ablanın komşuları ile görüştük 3 gün sonra Didimden karavancı arkadaşımız Şule Gökdoğan ziyaretimize geldi güzel sohbetlerimiz oldu  5 . Günde Antalyalı karavancı ve müzisyen dostumuz Yılmaz Tamiç eşi ile ve aynı gün Ayvalıktan karavancı ve Aysam derneğimizinde üyesi olan Murat Çelik eşi Makbule ile geldiler ilk gün kamp alanında tanıdığımız diğer karavancı arkadaşlarımız bir araya gelerek doyumsuz sohpet ile akşamı yaptık yemeğe arkadaşlarımızın da katılması ile zengin bir akşam yemeği oldu  gecemiz ud bağlama ve ritim ile  müziğimizi yaptık gecemiz dahada keyifli bir hale dönüştü. Gündüzlerde bolca denize girerek Akbükte 7 günü geride bıraktık

19 Eylül de Akbükte kalacak ve güneye doğru gidecek olan arkadaşlarımız ile vedalaşıp Şule ablayıda alıp saat 12 de Akbükten ayrılıp yolda şu ve alışveriş ihtıyaçlarımızi giderip saat 14 de Kuşadası Davutlar sahiline geldik
Kamp yapacağımız yer yaz sezonunda olduğu gibi kalabalık değil bir hayli sakin olduğunu söyleyebilirim. Hava gayet güzel tatlı bir serinliğin olması memnuniyet veriyor.2 gece kalacağımız bu yerde yarın karavancı dostlarımız ziyaretimize gelecek yine özlem giderip güzel sohbetlerimiz olacak.