8 Mayıs 2017 Pazartesi

2017-05-06 Kozak Yaylasında 4 Karavan Kamp Yapıyoruz

Dostlar tekrardan merhaba
06 Mayıs 2017 Cumartesi 4 karavan Ayvalıktan hareketle ben eşim Fisun annemiz Sevim hanım değerli dostlarımız Yalçın Doğançay  Mehmet İşaret . eşi Sevil ve dünürleri , Ozan işaret  nişanlısı Gizem istikamet Kozak Yaylası Yaşam Vadisi  Sayın Sait Tez in işlettiği her geçen gün daha güzelleşen mesire ve kamp alanı .Ayvalık tan 44 km Bergama’ya 20 km olan sevdiğim bu yere saat 12 : 00 sularında geldik. Sevdiğim diyorum çünkü buraya ilk gelişim değildi ama birlikte gittiğimiz değerli dostlarımız ilk kez geliyorlardı gözlemlerimin  sonunda birlikte geldiğimiz dostlarımda  burayı çok beğenmişler tekrar gelmeyi düşünüyorlar. Belki yine birlikte geliriz. İsletme sahibi sait bey çok mütevazi bir insan alçak gönüllü oluşu ile herkesin gönlünde taht kurmuş, eksik olmasın uygun fiyatı ve sunduğu hizmetlerin kalitesi tesisin temizliği yeterliliği ile her dostuma tavsiye edeceğim bir tatil yeri.
İlk evvel hemen bir çay yaptık dünür hanımın yaptığı börek ve Hülya Doğançay’ın gönderdiği ve sevil hanımın hazırladığı kekler ile aperatifimizi yaptık. Sonrasında hanımlar çok yakın olan Yukarıbey köyüne gidip organik olarak hazırlanmış ürünler satın alıp birazda köyü gezerek geri geldiler.
 Hıdrellez olması nedeni ile güne özel canlı müzik vardı saat 18 : 00 dek sürdü bizler ayrı bir bölümde konuşlanmıştık kampın diğer tarafında bir çok piknikçi aile gelmişlerdi etraf cıvıl cıvıl idi , müziğin bitimi ile bizlerde akşam yemeği hazırlıklarına başladık yemek öncesi mangal başında bira yudumlamak beraberinde tatlı sohbet ömre bedel. Saat 20 sularında soframız hazırdı Allah eksikliğini göstermesin (BUNA RAKI DA DAHİL) . Yemeğin ilerleyen saatlerinde bizlerle kampa katılan udi dostumuz Engin Türk sanat müziğinin unutulmaz eserlerinden bir konser verirken bizlerde kendisine eşlik ederek gecemiz şen şakrak muhabbetli bir hal aldı kendisine teşekkür ederiz. Gecenin ilerleyen saatlerinde ortalığı toparlayıp karavanlarımıza uykuya çekildik.
 07 mayıs günü sabah ilk Yalçın ve hemen onun arkasından ben kalktım önce kendimize birer nescafe yaptık diğer arkadaşlarımızın kalkmasını beklerken bizler kahvelerimizi içip sohbet ettik . saat 09 sularında hemen herkes kalkmıştı kahvaltımızı hazırladık, Sabah cıvıl cıvıl kuş sesleri eşliğinde hem etrafımız seyrediyorduk hem kahvaltımızı yapıyorduk. Bu arada yine hafta sonu piknikçileri de gelmeye başlamışlar  yavaş yavaş hazırlıklarını yapıyorlar iken gelenlerin arasında birde folklor ekibi de vardı zaman zaman gün boyu Türkiye’nin her yöresinde folklor oyunları ile ortama renk katıp neşelendirdiler eksik olmasınlar.
Gün boyu süren bu güzellik sonrasında Ozan nişanlısı Gizem  dünürler Ayvalığa dönüş yaptılar Mehmetlerde akşam yemeğinden dönmek üzere karar aldılar,  güzel bir günün devamında akşam yemeğini cd den dinlediğimiz müzikler eşliğinde geçirdik. Yemek sonrası Mehmetleri  Ayvalığa uğurladık bizler de çay larımız içip biraz kitap okuduktan sonra uykuya çekildik . 08 Mayıs günü yine ben  ve Yalçın erkenden kalktık birer nescafe ile güne başladık sonrasında kahvaltımız yaptık ortalığı toparlayıp mıntıka temizliğimiz her zaman olduğu gibi ihmal etmedik . bizler içinde geri dönüş saati gelmişti saat 11:20 de yola koyulduk 12 15 de Ayvalığa geldik . Kampımıza katılan değerli insanlar sayesine çok güzel bir hafta sonu geçirdik kendilerine bizlere eşlik ettiklerinden dolayı çok çok çok teşekkür ediyoruz bundan sonraki kamplarımızda tüm dostlarımız ile birlikte olmayı diliyoruz.