14 Mart 2016 Pazartesi

DOSTLAR İLE 1 HAFTA

5 Mart'ta 4 dost ile Ayvalıktan çıktık karavan ile bir haftalık tatile çıktık çok keyifli idi.Mesut Suvakçı . Atilla Sarıoğlu , Mehmet İşaret , ve ben Hüseyin Gelici Önce Kadırga koyuna gittik. iki gün iki gece konakladık yemek ustamız Atilla nın lezzetli yemekleri ve içkilerimiz eşliğinde güzel sohpetler oynadığımız okey tavla gibi  oyunlar tüm gezimize renk kattı. 3. gün Asos'a gittik sonrasında antik limanda biralarımızı yudumladık 4 . gün Odunluk iskelesine  geçtik çok güzel bir konaklama alnı bulduk 2 gün burada  kaldık 5. gün Geyikli'ye gittik oradan gemi ile Bozcaadaya geçtik adayı gezdik ada şarabı aldık öğlen yemeğimizi yedik balık ihalaesini izledik saat 16: 00 da geri döndük. Çok meşhur olduğu söylenen Kestanbol kaplıcalarına gittik çok iyi geldi gerçekten çok güzel bir yer herkese tavsiye ederim. son gecemizde yine ustamız Atiladan güzel bir akşam yemeği kıymalı gerçek mantı tadı damağımda kaldı 6. gün sabah mükellef bir kahvaltı sonrasında dönüş yolculuğumuz başladı; dönüşümüzde Zeytinli'ye uğradık gezi grubumuzun beğeneceğini umduğum kamp alanını ziyaret ettik kısmet olursa Haziran ayında kampımızı Zeytinlide kuracağız.tekrardan dönüş yolu ve Ayvalık tayız